Sjanghai Dynamic Construction Machinery Co., Ltd.

Nasionale Diens-blitslyn: + 86 21 67107702

Alle kategorieë

Jy is hier : home>Nuus>maatskappy Nuus

Hoe om die lewensduur van die laservloer -nivelleringsmasjien te verleng

Publiseer tyd: 2021-06-28 views: 5

In die afgelope jaar, toe meer en meer vloerkonstruksie -eenhede bou, gebruik die meeste lasermasjiene om die grond gelyk te maak. Aangesien die toerusting tydens die egalisasie met die beton in aanraking kom, moet almal onderhoud verrig nadat hulle die laservloer -nivelleringsmasjien gebruik het. Hoe kan ek die lewensduur van die laservloer -nivelleringsmasjien verleng?

As gevolg van die moeilike werksomgewing, moet u, om te verseker dat die laservloeivlakmasjien normaalweg gebruik kan word, meer ondersteunende onderdele van hoë gehalte gebruik en gereeld spesiale smeerolie by die toerusting gevoeg word, sodat dit gebruik kan word tot 'n sekere mate. Blokkeer skadelike onsuiwerhede en beskadig die toerusting. Boonop moet u, voor gebruik, ook 'n goeie meganiese beskerming op die werkplek doen, om die vlottere werking en gebruik van die toerusting te verseker. As daar tydens die gebruik 'n probleem met die toerusting is, moet u dit betyds na 'n gereelde herstelplek stuur om dit te herstel.

Tweedens, as die laservloer -nivelleringsmasjien net begin werk, moet almal aandag gee om oorlading by lae temperature te voorkom. Die nivellering moet uitgevoer word nadat die masjien die gespesifiseerde temperatuur bereik het. Hieraan moet aandag gegee word. Andersins is dit maklik om verskillende funksies van die toerusting te veroorsaak. Boonop kan die laservloer -nivelleringsmasjien nie by hoë temperature gebruik word nie. Tydens die werking van die toerusting moet u die waardes op verskillende termometers gereeld nagaan. As die temperatuurwaardes verkeerd blyk, moet u onmiddellik afskakel. Doen 'n inspeksie, en eers as die fout betyds uit die weg geruim is, kan verseker word dat die toerusting nie beskadig word nie. As u die rede vir 'n rukkie nie kan vind nie, kan u dit nie aanhou gebruik nie, en moet u kontak met professionele onderhoudspersoneel om dit te hanteer.

Om saam te vat, kan u die inhoud van bogenoemde redakteur in gedagte hou as u die laservloer -nivelleringsmasjien gebruik. U kan dit nie net volgens die korrekte gebruiksmetode gebruik nie, maar ook let op die onderhoud van die toerusting. Dit is absoluut geen probleem om die lewensduur van die laservloer -nivelleringsmasjien te verleng nie.