Sjanghai Dynamic Construction Machinery Co., Ltd.

Nasionale Diens-blitslyn: + 86 21 67107702

Alle kategorieƫ

Jy is hier : home>Nuus>maatskappy Nuus

Hoe om die agterstallige laservlak te onderhou?

Publiseer tyd: 2021-06-29 views: 1

Met die voortdurende verbetering van die kwaliteit en doeltreffendheid van die konstruksie van die bou, word handlaser-nivelleerders gereeld gebruik in die grond- en padbouproses. Die gebruik van hierdie konstruksietoerusting kan die bougehalte van die grond en die padoppervlak aansienlik verbeter en die konstruksietydperk verkort. , Verbeter konstruksiedoeltreffendheid. Nadat die konstruksie voltooi is, moet ons egter die nodige instandhouding aan die laserniveller uitoefen. Kom ons gee 'n kort uiteensetting van hoe u die handgemaakte laserniveller moet onderhou?

Nadat die konstruksie voltooi is, moet die handlaser-nivellering uit die konstruksieterrein gestoot word. Die vibrasie -nivelleringsgedeelte van die toerusting kan nie met die grond in aanraking gebring word nie, en die konstruksietoerusting kan nie gestoot word as die vibrasie -nivelleringsgedeelte met die grond in aanraking kom nie. Dit is baie maklik om die vibrasieplaat van die toerusting te beskadig. Boonop moet die toerusting na die voltooiing van die konstruksie skoongemaak word, maar die maasgedeelte van die toerusting kan nie gewas word nie, want tydens die skoonmaakproses vloei water baie maklik binne -in die toerusting langs die gaas veroorsaak dat die toerusting kortsluit.

Die gebruikte laser-gelykmaker moet in 'n droƫ en netjiese pakhuis gestoor word. Diverse of gevaarlike goedere soos ontvlambaar en plofbaar moet nie rondom die toerusting gestoor word nie. As u die laserniveller lank nie gebruik nie, moet u die battery in die toestel uithaal en dit behoorlik bewaar. Die battery kan nie lank gelaai word nie. Die laai tyd moet elke keer binne agt uur beheer word. Boonop, tydens die gebruik van die toestel, probeer om die battery soveel as moontlik te gebruik en laai dit dan op. Nadat die batterykrag opgebruik is, kan dit weer vol gelaai word, wat die lewensduur van die battery kan verleng.

In die bouproses, as die laser-nivelleringsmasjien se signaal verloor, moet die toerusting herbegin word, maar dit kan nie onmiddellik herbegin word nie, en dit moet na 'n tydperk weer begin word. As u die laservlak nie lank gebruik nie, moet u die interne laers en ander dele van die toerusting smeer om te verseker dat die toerusting 'n goeie smeer -effek behou. Hou vuil of sand in aanraking met die toerusting om slytasie van die toerustingonderdele te voorkom.